Fullspäckat schema, som det ska vara

Imorgon mina fina så blir det en fullspäckad dag. Klockan 10 ska jag vara på ett möte i södra svartbyn, efter det så ska jag hinna till stallet för att göra alla sysslor där. när jag är klar på stallet ska jag hinna sola förhoppningsvis så man är lite brun inför sin födelsedag. Klockan 16 börjar jag jobba och jobbar till 23 - 24 eftersom att vi har musikafton på Norrigården igen. När jag sedan jobbat klart ska jag och Lars kanske fara förbi Brännastrand på vägen hem beroende på hur mycket folk dom har.
 
Idag så har Louice Mickelson testat rida Gavina eftersom att vi ska åka på semester från och med nästa helg och som tur är så fungerade dom riktigt bra ihop. Ska bli roligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0