Sovmorgon och våra musikframträdanden imorgon

Har precis kommit hem från stallet, stannade på vägen för en fantastiskt god Delifresh kycklingburgare. Imorgon mina kära läsare kan jag säga att det kommer bli en välförtjänt SOVMORGON! Har varit så himla trött dom senaste dagarna. Vaknar och är alltid tjurig för att jag är trött och har ont i huvudet men kan ändå inte lyckas med att somna tidigt på kvällen.
 
Imorgon så börjar jag först klockan 18 för att arbeta på vår musik kväll som är på Norrigården. Vi kommer ha framträdanden av Stig Norbergs 60-tals orkester så för dig som är intresserade av en mysig musik kväll med stor buffé så är du väldigt välkommen. Buffén kommer stå framme från klockan 17:00 och musiken börjar klockan 19:00. Tyvärr så kommer vi mest troligt få ett mulet väder som kanske bjuder på regn men vi på Norrigården är alltid ett steg före så ute på vår uteservering finns 180 kvm party-tält som ni kan sitta under.
 
Hoppas att vi ses där! :)
 
Vet ni vad mer jag har kommit fram till? Nästa Lördag fyller jag 18!! Helt galet. Känns verkligen inte som om jag snart fyller år men ser ändå framemot det otroligt mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0