Tio kopior om och om igen

Igår så hade vi så sjukt mycket folk på Norrigården att man knappt hade tid att andas, idag är det ko lugnt. Sitter uppe på kontoret och skriver ut menyer som man kan ta med hem om man är intresserad. Igår så packade jag och Lars klart inför Piteå och sen for jag till stallet för ett lika roligt pass som de senaste. Det är så roligt att rida henne nu för hon lyssnar så otroligt bra på handen och tjafsar inte längre emot. Efter det for jag förbi Elina som jag inte har träffat på hur länge som helst och för att avsluta kvällen så blev det tv slappande med Lars, mamma och pappa.
 
Idag så ska jag jobba till 14 enligt schema och sen ska jag till stallet. Tror dock jag ska stanna på Max först och köpa mig en sån där förbaskat god milkshake med blåbär. För er som inte har testat den så rekomenderar jag den verkligen! Efter att jag har varit i stallet så ska jag packa kläderna jag ska ha med mig och möjligtvis åka till Step In eller Sensia som dom nu döpt om det till och gymma lite. Blir nog mage, ben idag eftersom att jag körde överkropp sist.
 
Nej, nu har jag bara två papper kvar att kopiera upp sen blir det att kila ner och fortsätta jobba. Är sjukt kul faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0