Zzzzzzz

Nu är det dags för att gå och lägga sig känner jag. Ska upp klockan 07:00 imorgon för att hinna packa och fara till stallet eftersom att jag åker till Malå imorgon med Lars för att hälsa på svärföräldrarna. Planen är att komma hem vid 16 på tisdag eftersom att jag har ett sommarjobb och en underbar häst som väntar på mig. Känns lite jobbigt att hela tiden vara borta, eller ja, är ju inte borta hela tiden men känns ändå som om jag saknar att vara hemma lite. Hur som helst så vet jag att det kommer bli super trevligt som vanligt hos Rikard och Susann. Ska försöka blogga flitigare än vad jag gjort de senaste dagarna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0