My night off is on it's way

Imorgon åker mamma och pappa till cypern i en vecka utan mig. Ärligt, jag unnar dom det. Dom förtjänar det verkligen och jag kommer få en hel vecka till med Gavina själv samt så får jag och Lars huset. I veckan så har jag ett fullspäckat schema. Häst, gym, sjukgymnast, möte, körning och plugg. Ska faktiskt börja sommar träna nu, eller sommar och sommar träna. Är ju lite sent att börja träna inför sommaren nu men det skadar ju inte. Har helt enkelt inte haft tid på sistone att gymma med tanke på allt annat. Gör ju det sista provet som kräver mycket pluggande nu på tisdag så efter det får jag mer lediga kvällar. Försöker hålla gott mod med tanke på att det är snart sommarlov, även om snön utanför gör det svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0