En tjej dag i Luleå innebär NEW IN!

Hej på er.
 
Har precis kommit hem från Luleå. Blev en väldigt tidig morgon idag eftersom att jag skjutsade pappa och två av hans spelare till Kallax. Dom skulle till Stockholm och spela handboll. Efter jag hade lämnat dom åkte jag vidare till Luleå och var med Lovisa, en gammal barndoms kompis som tidigare bodde i Boden men flyttade när jag började sexan. Vi har kikat lite julklappar och jag har köpt ett par nya skor till mig själv. Blev ett par every-day heels.
 
Här kan ni se hur dom ser ut !http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/Kangor_och_Boots/Halvhog_kanga/p/273341
 
Sen tog vi en lunch på Mat & Prat uppe i Shopping galleria. Jag tog en pasta rätt med parmaskinka som var otroligt god! Åt den sist jag var där också.
 
Hade egentligen tänkt vara chaffis ikväll men det blev ändrade planer direkt efter att jag skrivit det på facebook. Ska istället ut med Linn ikväll och göra Boden osäkert.Vi börjar på Bodenisa och sen blir det vidare till Lotus. Hoppas att det kommer vara några ute ikväll men man vet ju aldrig när det är lönings helg. Men, nu måste jag hinna plugga lite innan jag ska göra mig färdig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0