Hejdå Östersund

Ikväll går tåget hem till Boden. Jag åker klockan 21:30 från Brunflo och sen ska jag byta tåg i Ånge. Det suger att dom är så dåligt sammansatta. Kommer få sitta ca 2 h i Ånge innan tåget till Boden kommer. Sen åker jag tyvärr sittplats den här gången också eftersom att det var så mycket dyrare att åka liggvagn. Vanligtvis brukar det kosta ca 670 kr men nu var det över 800 kronor och det känns som lite mer än vad jag vill lägga ut för en resa hem.
 
Skulle ju packa resväskan nu och jag har fortfarande tre par skor som ska ner någonstans men jag hittar inget utrymme. Har trots allt köpt ett par mjukisbyxor, en huvtröja, ett par heels, en bh och tre linnen. Tror jag måste låna en till väska av Lars så jag får med mig allt.
 
Ska ändå bli ganska skönt att komma hem, speciellt till hästen. Saknar henne så otroligt mycket! Ska mest troligt hoppa för Jane imorgon också men det beror på hur det känns när jag rider fram med tanke på att jag inte suttit på henne på två veckor, jag är väldigt förskyld och har ont i ryggen. Men nog ska jag kunna vara nog tjurskalligt för att vara med!
 
Väntar på att Lars ska komma hem och äta lunch och sen ska jag in på stan för att säga hej då till dom jag praktiserat hos. Helt sjukt hur trevligt jag haft det där. Kommer att hälsa på dom många gånger i framtiden kan jag säga!
 
Ha en bra dag nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0