Dags att skaffa lite stake

Nej, nu har jag bestämt mig. Som säkert många av er vet så älskar jag högklackat men tyvärr har jag det alldelens för sällan (enligt mig) då jag tänker väldigt mycket på vad andra skulle tänka men vafan. När jag går på och ser tjejer/kvinnor i högklackat och med en fräsig outfit tänker jag aldrig någonting illa, jag blir om inte annat avundsjuk då jag själv vill ha deras coola skor så nu jävlar, tänker göra om min blogg lite och börja lägga upp mer dagens outfit samt ge fan i vad andra tycker. Jag ska ha det jag trivs i! Dags att skaffa sig lite mer stake. Börjar imorgon! 
Just nu är jag i Östersund och har praktik på ett mysigt litet spa som heter 34ans spa. Jobbade till 17 idag sen gick jag på stan och handlade en ny outfit och avslutade med en middag på stan. Åt en oxfile toast och hade sån tur att bli bjuden. Har precis kommit hem till lägenheten som var ny städad. Väntar nu på att Lars kommer hem så ska han få lära mig koden till internetet så att jag sen kan jobba med den nya looken för bloggen. 
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0