The weekly photos

Tänkte lägga upp lite bilder från mina dagar här i Ö-sund.
 
 
Jag och Pelle var på Sir Winston och åt middag i torsdags. Ingen av oss var speciellt hungriga egentligen så vi åt två stycken förrätter istället för varmrätt. Det här var min första förrätt. En varm chevré ost med grönsaker och en god sås.
 
 
Dom sista bilderna är från 34ans spa. Dom är det enda stället i Östersund som har fisk pedikyr. Tyvärr kunde jag inte få så bra bilder på fiskarna då dom inte tycker om starkt ljus så om jag tände lampan så simmade dom bort till den mörka sidan och hade inte hjärta att använda blixten.
Innan jag var klar med min praktik så köpte jag dom en blomma som tack för att jag fick vara där. Insåg också att den floristen i Östersund jag var hos gillade att ta betalt. Fick en chock när hon sa vad hon skulle ha för den. Men men, det var det värt!
 
Köpte denna idag också. Tyckte den var riktigt snygg!  Det är ju en sån man ska ha bakom örat om det är någon som inte vet det.
 
 
Nu ska jag ta och göra mig lite mat och sen starta pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

hoppas du får en bra dag :D

2012-10-29 @ 12:10:59
URL: http://aeperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0