Ensam mamma söker i brist på annat

Har precis kommit hem från gymmet och lite inhandlande av "lördagsgodis", alltså frukt och lite godis. Har ju skadat handen efter ett avfall från Gavina i torsdags så körde enbart mage och de benövningar jag kan göra utan att behöva använda handen som stöd. Var på sunderbyn igår och röntgade men ingenting syntes vara brutet utan det är nog troligen bara en elak stukning och en blödning men det gör hur som helst sjukt ont när jag gör vissa saker. Jag har ju full rörlighet i handen men saker som att stoppa in en kontakt i ett uttag gör förbannat ont, eller ö.h.t att behöva lägga ett tryck mot/med tummen. Men men, det går övet.
 
Sitter och tittar på ensam mamma söker men hoppas verkligen att det snart ska börja någonting bättre. Tycker det är lite störande att titta på alla dessa kvinnor som ska välja en man av 20 och det är en hel del pussar och hångel. Nej, jag föredrar Family guy. Ska nog zappa runt lite och se om jag hittar någonting bättre nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0