Tredje natten med smärta

Börjar bli så less nu känner jag. Inatt vaknade jag först vid klockan halv fyra och mådde illa, lyckades dock somna om ett tag men sen vaknade jag igen klockan fyra med otroliga smärtor, illamående och svettades som en gris. Problemet är då att jag inte kan ta av mig täcket heller för att sluta svettas för så fort som jag tar bort täcket börjar jag skaka och frysa som bara den, typ frossa.. Steg iallafall upp efter kanske en kvart med smärtor och gick till kylskåpet för att äta någonting för jag har haft liknande problem förr och då var det min kropp som sa " ÄT FÖR FAN!" Skillnaden var då att när jag vaknade var jag tvungen att spy direkt. Hade aldrig smärtor av den här sorten så länge innan jag kunde kräkas. Åt ett äpple och drack lite fil sen satt jag på golvet vid toan och frös som en galning men kunde inte heller ställa mig upp och hämta ett täcke för så fort som jag reste mig krampade det så mycket att jag inte kunde räta ut mig. När klockan var 05:15 kunde jag gå till sängen, äntligen! Men tog mig ytterligare kanske 15 minuter att somna. Ringde till vårdcentralen idag och ska få en tid imorgon att komma och kolla upp mig. Funderar om det kanske är magkatarr?! Magkatarr kan man få av stress och ni anar inte hur mycket stress jag känner just nu. Tycker aldrig det slutar komma nya uppgifter jag måste ta tag i. Sen går ju magkatarr i släkten också då både min mamma och mormor har/hade det. 
 
Är iallafall i "S" lägenhet nu och ska plugga lite. Kände att jag inte mår nog bra för att vara kvar i skolan och ha idrott och svenska. Åkte egentligen bara till skolan för att jag hade ett matte prov som jag inte ens tycker är värt att prata om...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0