JACK REACHER

Hej alla.
 
Igår åkte jag till Luleå för att se på Jack reacher tillsammans med "S". Men vi började med att käka middag på Max som för mig blev tredje gången på två dagar. Till mitt försvar äter jag endast en crispy chicken sallad när jag är där. Har känt mig lite onyttig dom senaste dagarna eftersom att 4 av 6 måltider bestått av 3 max besök och 1 amore pizza.
 
Bion tyckte jag faktiskt var riktigt bra med tanke på att det var en action och jag egentligen inte är någon action person och att jag inte tycker om Tom Cruise. Den har lite humor i sig vilket passade mig. Efter bion blev det en mysig kväll full med family guy.
 
Nu har jag precis kommit hem och känner mig så otroligt sliten eftersom att jag har lyckats dra på mig förskylningen från helvetet. Måste dock fara på stallet då mamma har fullt upp med jobbet, tror jag bara ska longera Gavina så att jag inte anstränger mig så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0