Jag bestämde mig för att inte bry mig så mycket om destinationen, utan helt enkelt njuta av resan - David Archuleta

Jobb, jobb och mer jobb som avrundas med lite häst och sen sömn. Där har ni min dag i sammanfattning...
 
Ska dock inte klaga, tanken med mitt sabbats år var ju att arbeta så jag kan skapa ett vettigt buffert konto till mina framtida universitetsdagar. 
Är så skönt att allt börjar falla på plats. Har underbara vänner, ett underbart förhållande, vet vad jag vill studera till, har fast anställning och hästen är finare än någonsin. 
 
Har nyss kommit hem från Bodensia efter en mysig mini afterwork med dom underbara kockarna från restaurangen. Blev en otroligt trevlig torsdags kväll och imorgon vänner pyssel inför lördagens tävling i Luleå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0