Tävlingarna handlar inte bara om att tävla

 
 
Imorgon är det tävling i Luleå och jag ska dit och kolla tillsammans med Robban och Lollo. Är så himla kul att säsongen startar nu! Har längtat så.
 
Vet ni vad jag älskar med tävlingarna? Nu är ju jag gammal och grå, nej men skämt å sido. Jag älskar att komma till tävlingen, starta sina klasser och kolla på andra, men det är inte det bästa. Hela gemenskapen är fantastiskt! Att efter tävlingsdagen få leda sin häst på kvällen med vänner, sitta i hästbussen med ett glas vin, skratta och berätta historier. Sen på morgonen stiga upp tidigt, ge morgon, äta frukost med vänner och sen longera Gavina och påbörja dag 2. Gemenskapen är det absolut bästa! 
Sena sommarkvällar i en annan stad med nya och gamla vänner, en god middag och mycket lycka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0