En diamant är bara en bit kol som hanterade press exceptionellt bra

Idag har varit en jobbig dag. Har legat på Sunderbyn hela dagen och sån galen smärta. Har en allergisk reaktion som gör att hela min kropp, varje del av min hud, gör ont. Så fort någon ska bara stryka mig på axeln så gör det ont. Hela mitt ansikte är svällt och jag känner mig så himla svag. Lite glädje fick man dock när Robert satt upp och red Gavina åt mig idag. Så himla roligt att se när någon annan ska rida ens häst, och på ett konstigt sätt är det roligt att höra när någon annan tycker att hon kan vara svår, då vet man att det är inte bara jag som inte kan vissa saker, det är även hon som inte riktigt förstår. Skulle kännas jobbigt om jag skulle ha sjukt svårt för någonting och sedan skulle kanske du som läser detta sitta upp och allt skulle gå hur smidigt som helst, då vet man ju utan tvekan att det är en själv som är problemet. Så länge som någon annan har samma problem så vet man ju att allt inte bara sitter i sin egen ridstil. 
 
Beröm fick vi också dock, hon har blivit mer följsam och lätt i handen sen så fick man lite komplimanger från sidlinjen också av folk som tycker att hon ser mer harmonisk ut, fin i hullet och har en bra samling. Kändes som ett bra avslut på en annars väldigt jobbig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0