Allt faller på plats

Hej alla! 
 
Eftersom att Gavina inte fick sin lugna ritt igår så fick hon vila idag så har inte så mycket "ridnyheter" idag. 
Ska snart tillbaka till jobbet och jobba kväll. Känns ändå kul nu när Simon är i Norge på övning och jag är ensam heeela dagarna närmsta 10 dagarna.
 
Har hunnit med att jobba, åka på stallet, planerat en sponsring jacka, middag med Stina och nu har jag lagt upp en massa kläder som jag ska sälja på nätet.
 
Jag har planerat att skaffa en ny jacka till tävling. Speciellt när min älskade, ganska nya jacka gick sönder här om dan. Sjukt irriterande. Dragkedjan gick sönder dels i sömmen och i själva kedjan. Men nu så ska jag fixa en som jag ska trycka mina sponsorer på. Tror den kommer bli riktigt snygg! Sen är det alltid kul att få nya saker haha.
 
Bussen börjar också bli klar nu vilket känns toppen. Är bara en sponsor kvar som ska upp och sen trycket på huven. Tyvärr var måtten fel till huven så såg ut som om hästen skulle hoppa över ett hus 10 gånger större än själva hästen, och Norrigårdens logga rymdes inte ens utan att behöva gå på framljusen vilket jag är ganska säker på är olagligt... Men den kommer nog vara klar på en eller två dagar. Känner mig så himla nöjd med den!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag kan kika in på?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0